Nastolatko, dziewczyno, kobieto!

Bądź silna, sprawna i pewna siebie. Trening to nie tylko spalanie kalorii, to przede wszystkim dbałość o zdrowie i sprawność, o które każdy z nas ma obowiązek zadbać (zwłaszcza że mamy pracować do 67 roku życia...).
Jestem od tego, aby ułatwić Ci realizację celów. Służę fachową poradą i wsparciem. Oferuję szeroką gamę zajęć, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej. Każdy trening kończę relaksem, który wycisza organizm.
Nasze miejsce do ćwiczeń to klimatyzowana sala fitness o powierzchni 127 m² wyposażona w niezbędny sprzęt do ćwiczeń: stepy, małe i duże piłki, maty, hantle, skakanki i tubingi oraz sprzęt do jogi: wałki, kostki, koce, paski i liny.

Fitness

BPU -  brzuch, pośladki, uda. Zajęcia o charakterze wzmacniająco-kształtującym, charakteryzuje się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami ćwiczeń. Ćwiczenia, wykonywane w pozycjach wysokich i niskich, skierowane są głównie na kształtowanie dolnych partii ciała. Główne cele zajęć: ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii.  Zajęcia poprzedzone są prostą rozgrzewką cardio.

TBC  -  „total body conditioning”, modelowanie całego ciała. TBC to zajęcia typu „dwa w jednym” – łączą ćwiczenia aerobowe  ze wzmacniającymi z użyciem hantli, piłek, tubingów, skakanek i innych przyborów. TBC wpływa na wszechstronny trening całego ciała. Zajęcia poprzedzone są prostą rozgrzewką.


Body Ball – piłki  -  forma ruchu dla każdego. Trening ogólnorozwojowy oparty na zasadach treningu funkcjonalnego obejmuje wzmacnianie oraz kształtowanie mięśni nóg, pośladków, rąk, klatki piersiowej, brzucha i pleców. Balanse na piłce uaktywniają mięśnie głębokie, poprawiają równowagę, koordynację ruchową, uczą trzymania prawidłowej postawy. Dzięki piłce można zrobić wszystko – od zrzucenia wagi i wzmocnienia mięśni aż po ich rozciągnięcie i relaksację. Body ball to intensywny, ciekawy i bardzo urozmaicony trening. Na zajęciach wykorzystuję 3 różnego rodzaju piłki: duże - 65 cm średnicy, easy ball - ok. 20 cm i małe do wzmacniania.

Step -  trening z choreografią o zróżnicowanym poziomie trudności, z dużą liczbą elementów tanecznych przede wszystkim do muzyki latino. Zajęcia przeznaczone dla osób z dobrą koordynacją ruchową.  Step aerobic  wzmacnia uda i pośladki, zwiększa wytrzymałość organizmu, poprawia koordynację ruchową, a przede wszystkim zapewnia dobrą i niczym nieskrępowaną zabawę.

Zumba - połączenie tańca i fitnessu w rytmach muzyki latino. Stosowane ruchy są łatwe do wykonania, a zajecia dostarczają wielu pozytywnych wrażeń, integrują i motywują grupę do pracy. Pamiętaj, że każdy ma taniec w sobie. Przychodzimy na zajecia po to by dobrze się bawić - wsłuchaj się w swoje serce i tańcz!

Pilates - system ćwiczeń skierowany na wzmocnienie mm odpowiadającach za prawidłową postawę ciała: wzmacniamy centrum, czyli brzuch (także mięśnie głębokie), plecy i pośladki. Metoda ta wykorzystuje wiele cwiczeń zaczerpniętych z tańca, jogi i gimnastyki, ale ma również wiele własnych rozwiązań. Zajęcia przeznaczone są dla osób pragnących wyciszenia, lubiących pracę w koncentracji i skupieniu, jak również dla mających problemy z kręgosłupem i stawami. Na treningu pracujemy z ringami, pikami easy ball, tubingami i taśmami. Towarzyszy nam zawsze piękna i inspirująca muzyka.

Trening funkcjonalny - wykorzystanie wielopłaszczyznowego ruchu, który aktywizuje całe ciało i umysł. Forma ta poprawia motorykę i kondycję fizyczną, stawia za cel świadomość ruchu integrując pracę dolnych i górnych partii w oparciu o mocny tułów. Trening wymagający, wpływający na gęstość mięśni i ich napięcie.  

Nordic walking 


2011 Wykonanie strony www Agencja Reklamy INTERMEDIUM